خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

اسکان بیش از ۳۶ هزار نفر در اماکن اقامتی آموزش و پرورش لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۹۷

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۳۶ هزار نفر در اماکن اقامتی آموزش و پرورش این استان اسکان یافتند.

به گزارش ایلنا، رضا عزتی روز پنجشنبه نهم فروردین ماه با اشاره به اینکه ۱۶۵ مدرسه در قالب یک هزار ۶۱۵ اتاق و هفت خانه معلم برای اسکان میهمانان نورورزی در نظر گرفته شده است افزود: روز هشتم فروردین ۷۶۲ خانوار دیگر به تعداد ۴ هزار ۲۵۳ نفر در اماکن و اقامتگاه های آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده اند.

وی به آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: تا کنون هفت هزار و ۵۰۱ خانوار به تعداد ۳۶ هزار و ۵۲۲ نفر توسط پایگاه های ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه امکان پذیرش روزانه بیش از هشت هزار نفر در اماکن آموزش و پرورش وجود دارد،تصریح کرد: از ابتدای طرح اسکان مسافران نوروزی ۷۳ هزار ۴۴ نفر روز (اقامت شخص ۲ روز و بیشتر ) از اقامتگاه های آموزش و پرورش بهره برده اند.

عزتی اظهار داشت: ۱۲ فروردین آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس https://eskan.medu.ir/جهت خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز