خبرگزاری کار ایران

امروز اتفاق افتاد؛

سرگردانی بالگرد حامل بیمار قلبی میان بیمارستان ایذه و اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۶۲

بسته بودن درب استادیوم ورزشی ایذه، مانع از انتقال بیمار اعزامی به بیمارستان شهدای ایذه توسط بالگرد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دقایقی پیش، بالگرد حامل یک خانم ۵۰ ساله که با علائم بیماری قلبی از روستای سید خدر، در استادیوم ورزشی ایذه فرود آمده بود، به دلیل بسته بودن درب ورزشگاه موفق به انتقال بیمار به بیمارستان شهر نشد.

این بالگرد پس از سرگردانی میان ماندن و رفتن به دلیل بسته بودن درهای استادیوم، با بیمار به سمت اهواز حرکت کرد. 

در همین خصوص میثم چهارتنگی مسئول فوریت‌های پزشکی ایذه با تایید این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: آمبولانس اورژانس تا پشت در استادیوم برای انتقال بیمار رفت که متاسفانه نگهبان در محل کار حضور نداشت و تاخیر طولانی باعث انتقال دوباره و پرواز بالگرد به اهواز شد. 

برخی از کاربران فضای مجازی در پی این اتفاق و حوادث مشابه، با گلایه مندی از شرایط حاکم بر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه و عدم توجه دانشگاه علوم پزشکی نسبت به انتقادات مردمی، می‌گویند: ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ یعنی درست چهل روز پیش، رسانه‌ها خبر از افتتاح اولین پد فرود بالگرد اورژانس ایذه را انعکاس دادند و مردم امیدوار شدند که مشکل فرود بالگرد برای همیشه  حل و فصل شده است. اگر پد بالگرد افتتاح شده، چرا باید دوباره بالگرد در استادیوم ورزشی فرود بیاید؟

این کاربران افزودند: چرا باید به هر قیمتی خبر دروغ افتتاح به مردم بدهند. یعنی جان بیمار آنقدر بی ارزش است که باید بین بیمارستان، ورزشگاه و اهواز سرگردان باشد؟

سال هاست که موضوع فرود بالگرد در زمین چمن ورزشی استادیوم تختی و درخواست‌های مردمی مبنی بر احداث یک پد فرود، به مطالبه ای بی نتیجه میان مردم و مسئولین شهری و استانی تبدیل شده است. در آذرماه ۱۴۰۰ خبر فرود اضطراری بالگرد در حین بازی فوتبال نیز واکنش‌های اجتماعی بسیاری را در پی داشت. 

شهرستان ایذه به دلیل تعدد روستاهای صعب العبور، همواره نیازمند اعزام بالگرد برای انتقال بیمار و کمک‌رسانی به مصدومین حوادث کوهستانی است. 

سرگردانی بالگرد حامل بیمار قلبی میان بیمارستان ایذه و اهواز

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز