خبرگزاری کار ایران

توسط نیروهای هلال‌احمر استان زنجان:

جستجو برای یافتن مرد ۶۰ ساله طارمی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۳۴

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، گفت: با گذشت بیش از پنج روز از عملیات جست و جوی نجاتگران هلال احمر برای یافتن مرد ۶۰ ساله مفقودی در شهرستان طارم تیم های واکنش سریع و آنست از مرکز استان وارد عملیات شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حکمت‌الله هاشمی، امروز در جمع خبرنگاران، افزود: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله ای در ارتفاعات کوهکن  شهر آب بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰  روز شنبه یکم اردیبهشت ماه به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان، ادامه داد:  بلافاصله یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از  جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جست و جوی این مفقودی اعزام شدند.

وی، گفت: با هماهنگی های انجام شده نیز ۲ تیم آنست(سگ های زنده یاب) ساعت 19 شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جست و جو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ شامگاه شنبه جست و جوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جست و جو نیز صبح روز یکشنبه نیز مجدد آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات  از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و همراه با 2 تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

هاشمی افزود: جست و جو توسط تیم های عملیاتی متشکل از 10 نجاتگر همراه با خودروی کمک دار سبک برای پیدا کردن این مرد طارمی ادامه داشت.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه تاکنون ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از 200 نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جست و جو بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد برای جست و جوی این مرد 60 ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی تاکید کرد: امروز 2 تیم واکنش سریع با 10 نیرو، یک تیم آنست(با یک قلاده سگ زنده یاب) و سه خودروی کمک دار سبک وارد عملیات شدند.

وی افزود: امروز این تیم ها اقدام به جست و جوی ارتفاعات منطقه کوهکن خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از بعدازظهر شنبه تاکنون عملیات جست و جو توسط تیم های هلال احمر ادامه دارد.

هاشمی، در پایان،  از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز