خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی در تکمیل و تحویل نهضت ملی مسکن نیازمند تلاش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۶۵

استاندار آذربایجان‌ غربی با اشاره به رتبه برتر استان در تحویل اراضی نهضت ملی مسکن گفت: این در تکمیل و تحویل نهضت ملی مسکن نیازمند تلاش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق معتمدیان رو پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: درحال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آدربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وحود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

وی افزود: با پایان یافتن اجرای طرح توسعه این مسیر، مرز رازی به مسیری بین المللی برای دستیابی به بازار هدف جهانی تبدیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اقتصادی این استان، ترانزیت است که در تمامی جوانب آن برنامه‌های گوناگونی در حال انجام است.

در پایان این مراسم از زحمات ۵ ساله محسن حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی استان در تقدیر و رسول عطایی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز