خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده زرآباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۸۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح اضطراری برای حل مشکل بی‌آبی ۲۸ روستای سیل‌زده مجتمع بندینی خبر داد و افزود: ناوگان آبرسانی سیار در سطح شهرستان فعال است.

به گزارش ایلنا، علیرضا قاسمی بیان کرد: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه‌ باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد به طوریکه ۲۹۵ روستا و ۶ شهر استان دچار بی‌آبی شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان استان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستاهایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستاها و شهرهای درگیر اقدام شد.

وی با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد گفت: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای یه طرح موقت و اضطراری در دستور کار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از فعالیت تانکرهای آبرسانی سیار در شهرستان خبر داد و گفت: آب شرب مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از خط آسیب‌دیده مجتمع ‌۲۸ روستایی بندینی، روند ارائه خدمات آبرسانی سیار به روستاهای سیل زده را نیز بررسی و کنترل کرد.

وی همچنین در جمع اهالی روستای چراغ‌آباد از اصلاح اضطراری خط انتقال آب روستاهای درگیر سیل به منظور رساندن آب به اهالی خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به جاری بودن سیلاب امکان اصلاح خط انتقال آب وجود ندارد به همین منظور اجرای خط اضطراری برای اتصال فوری آب روستاها در دستور کار آبفا قرار گرفت.

بر اثر سیلاب سهمگین در جنوب سیستان و بلوچستان، تأمین آب شرب ۵۵ روستای شهرستان زرآباد دچار اختلال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز