خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد؛

تعطیلی و غیر فعال بودن 158واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۹۹

دستگاه قضا درصدد رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است

رئیس کل دادگستری استان زنجان، با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال با انجام کارهای تخصصی برای رفع موانع واحد تولیدی تعطیل شده در استان، تاکید کرد: تعطیلی و غیر فعال بودن 158واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق، امروز در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا  برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان، ادامه داد :با عنایت به تاکید چندین ساله معظم له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت  همه را سنگین تر می کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش های دولتی و خصوصی است.

وی، با  بیان اینکه رئیس قوه قضاییه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولین قضایی  دادگستری های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولین قضایی برای رفع موانع و مشکلات قضایی واحد های تولیدی  داشتند، گفت: دادگستری استان در اجرای دستورات و تاکیدات رئیس دستگاه قضا بدنبال ارائه راهکار  و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی برحق، با بیان اینکه بر اساس گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی و یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابر این با اولویت بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی  مسئولین متولی امر راهکار ها یی برای رفع موانع این واحد ها  صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان، اضافه کرد:جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید بایستی همراه با خروجی مثبت و اقدامات موثر باشد، همه مسئولین باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی  انجام دهند و انتظار ما  فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایلنا؛  158واحد تولیدی در زنجان تعطیل و یا راکد است.

همچنین در ابتدای این جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز