خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار لرستان؛

جامعه کارگری امروز نجیبانه در جهش تولید ایثار می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۴۹۱

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: امروز جامعه کارگری به عنوان رکن اصلی تولید نجیبانه در حوزه جهش و رونق تولید ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری طرح شمیم خدمت که به مناسبت هفته کار و کارگر در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میز خدمت ارتباط مردمی با هدف خدمت‌رسانی، ارتباط نزدیک، بدون واسطه و چهره به چهره مدیران با مردم، به ویژه جامعه کار و تلاش استان و در جهت آگاهی از مشکلات، پاسخگویی و رسیدگی بی‌واسطه به درخواست‌های مردمی برگزار گردید، که این اقدام در سومین روز از هفته کارگر و همزمان نیز در مصلی‌های شهرستان‌های سطح استان و با حضور مدیران و کارشناسان مجموعه وزارت کار برگزار شود.

وی افزود: در این ارتباط مردمی و میز خدمت، خدماتی در زمینه‌های تسهیلات اشتغالزا، حقوق کارگری، سختی کار کارگران و توضیح خدمات ارائه شده توسط شرکتهای تعاونی، سبد کالا و کالا برگ، یارانه معیشتی و دیگر مسائل مرتبط با جامعه هدف به مراجعه کنندگان ارائه شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: هفته کارگر فرصت مناسبی است تا جامعه کارگری استان را که به راستی ستون و رکن اصلی جهش و رونق تولید می‌باشند و نجیبانه در خدمت به کشور تلاش و زحمت می‌کشند ارج نهاد و به آن‌ها خدمت کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: آشنایی مشکلات جامعه کار و تلاش از نزدیک توسط مسئولان موجب درک درست از شرایط جامعه می‌شود و امیدوارم این دیدارهای بی‌واسطه موجب گشایش و رفع برخی از مشکلات در کارهای آنان شود.

ناصری نیا تصریح کرد: امروز جامعه کارگری همراه و همدل را در سطح استان داریم که به درک درست از شرایط اقتصادی باز می‌گردد.

وی ادامه داد: این مهم برای همه ما جا افتاده که بایستی همراه و همدل برای حل مسائل و مشکلات حرکت کنیم و جامعه کارگری جز لاینفک وجودی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید به این قشر خدمت کنیم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه کارگران صادقانه و نجیبانه در راستای جهش تولید از خودگذشتگی و ایثار می‌کنند، عنوان کرد: اعتقاد ما بر این هست هرچقدر برای جامعه کارگری کار شود کم است چون حیات اقتصادی یک کشور در گرو خدمات و زحمات آن‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز