خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

از حضور سرمایه‌گذاران در استان استقبال و حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۴۹۵

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه شرایط برای سرمایه‌گذاری و حضور امن سرمایه‌گذاران فراهم است، گفت: از حضور سرمایه‌گذاران در استان استقبال و حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از پروژه برج های دوقلوی خرم‌آباد اظهار کرد: تمامی اقدامات برای برطرف کردن مشکلات پیش رو تکمیل این طرح عمرانی بکارگرفته شود.

وی افزود: این طرح از مطالبات مردمی است و صاحبان متعدد دارد ، همچنین زمینه فعالیت آغاز شده و تا ۲ هفته آینده جلسه بررسی برگزار و موارد بررسی می‌شود.

استاندار لرستان ادامه داد: پیگیری مطالبات مردم از وظایف رسانه هاست، همچنین باید فرهنگ سازی لازم برای مشارکت در توسعه استان فراهم شود، لذا اقدامات لازم برای مشارکت و حضور سرمایه‌گذاران خواهد شد.

شفقت همچنین در بازدید از هتل صخره‌ای خرم‌آباد با اشاره به اینکه تکمیل این هتل از مطالبات مردم است گفت: لازم است سرمایه‌گذار از امروز کارگاه را فعال کند.

استاندار لرستان افزود: همه مسئولین ذی‌ربط به این پروژه موظف هستند در اسرع وقت فرآیند اداری واگذاری  زمین را دنبال کنند تا مشکل اجرایی نداشته باشد.

وی با اشاره به نقش خیران در محرومیت‌زدایی استان افزود: از حضور سرمایه‌گذاران در استان استقبال و حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز