خبرگزاری کار ایران

برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۹۱۸

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان سال‌ جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا نوروزی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان سال جاری با حضور نویسندگان و مؤلفان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جشنواره افزود: آثار ارسالی باید برای نخستین بار در محدوده زمانی ۰۱/‌۰۱/‌۱۴۰۱  تا ۲۹/‌۱۲/‌۱۴۰۲  منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مؤلفان بومی و غیربومی در استان آذربایجان غربی تألیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی ادامه داد: از هر عنوان کتاب باید دو نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تألیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، تصریح کرد: کتاب‌های کمک‌درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا سی‌ویکم مرداد سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز