خبرگزاری کار ایران

رضاوند: هفت هشت دقیقه تمرکز نداشتیم / ۶ بازی و ۶ فینال مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۹۱۱

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند پس از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: بازی قشنگ و پرگلی بود. تا دقیقه 82 تیم ما خوب بازی کرد، ولی هفت هشت دقیقه تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم، ولی مهم سه امتیاز است که گرفتیم.

وی در واکنش به این موضوع که آیا همچنان معتقد است نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود، گفت: اصلاً بحث گذاشتن نیست؛ به نظرم در هفته‌های آخر بازی‌ها با VAR برگزار شود، بهتر است. اصلاً حق کسی خورده نشود، نه ما و نه تیم رقیب.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش می‌تواند دوباره با استقلال قهرمان شد، تصریح کرد: شش بازی و شش فینال مانده است. ما کاری به تیم دیگر نداریم و تمرکز روی تیم خودمان است. ما سعی می‌کنیم بازی خودمان را ببریم. فشار برای قهرمانی هم زیاد است، ولی سعی می‌کنیم برنده باشیم و قهرمان شویم.

رضاوند در مورد اعتراض تیم حریف به قضاوت داور، خاطر نشان کرد: به نظرم کاظمی یکی از قضاوت‌های خوبش بود. به نظرم یک صحنه روی حردانی می‌توانست پنالتی بگیرد. به هر حال به او تبریک می‌گویم و به نظرم یکی از قضاوت‌های خوبش بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز