خبرگزاری کار ایران

اوضاع وخیم کاپیتان تراکتور؛

حمله به شجاع خلیل زاده در تبریز (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۹۹۸

هواداران تراکتور که از عملکرد تیمشان خشمگین و عصبانی هستند، واکنش تندی علیه کاپیتان تیم خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور این روزها به دلیل آنکه نتوانسته انتظارات را در نتایج خودش در لیگ برتر برآورده کند، بار دیگر با خشم پرشورها روبرو شده و هواداران تراکتور به شکل‌های مختلف اعتراض خود را نسبت به عملکرد این تیم نشان دادند.

پس از شکست تراکتور برابر نساجی پ، هواداران این تیم برای اعتراض به عملکرد تیم محبوب خود راهی فرودگاه تبریز شدند. در این بین، شعارهایی هم علیه شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تراکتور سر داده شد. هواداران تراکتور در فرودگاه فریاد می‌زدند "شجاع منفورزاده، باندتو بردار و برو!"

طی روزهای اخیر بحث زیادی درباره دخالت‌های شجاع خلیل زاده در امور‌ مختلف این تیم به خصوص بحث نقل و انتقال بازیکنان شکل گرفته که با واکنش‌های منفی از سوی فوتبالدوستان و هواداران تراکتور‌ نیز همراه شده است.

با این تفاسیر جو در تبریز به شدت علیه خلیل زاده شده و تجربه نشان داده که هر بازیکن یا مربی یا مدیری که در تراکتور با چنین مشکلی روبرو شده دیگر نتوانسته در این تیم به فعالیت خود ادامه دهد و دیر یا زود مجبور شده بار سفر را ببندد.

حالا با توجه به این جو سنگینی که در تبریز علیه شجاع شکل گرفته باید دید ادامه فعالیت او در این تیم به چه صورت خواهد بود. نکته قابل تامل در این میان برنامه‌های تراکتور و زنوزی برای فصل آینده است که شجاع خلیل زاده نقش زیادی در آن داشت و طبق شنیده ها او قرار بود با چند ستاره پرسپولیس که رابطه خوبی با آنها دارد برای آمدن به تبریز گفتگو کند و حالا با توجه به شرایط پیش آمده، اگر فضا برای شجاع در تبریز به این شکل ادامه پیدا کند مشخص نیست او و نقش پررنگش در پروژه فصل آینده تراکتور به کجا خواهد رسید.

 

 

حجم ویدیو: ۲.۰۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۰۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز